Meló-Diák Universitas

LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA

info@universitas.hu+36 1 217 6426
IDŐPONTFOGLALÁS

Az időpontfoglaláshoz be kell jelentkezned

NYITVATARTÁS

H
10:00
-
18:00
K
10:00
-
18:00
SZ
10:00
-
18:00
CS
10:00
-
18:00
P
10:00
-
18:00

LEGFONTOSABB TUDNIVALÓK A DIÁKOK BEIRATKOZÁSÁRÓL

--- FOR ENGLISH VERSION PLEASE SCROLL DOWN! ---

IDŐPONT FOGLALÁSI LEHETŐSÉG A BUDAPESTI IRODA ESETÉBEN NEM ÉRHETŐ EL! KÖSZÖNJÜK A MEGÉRTÉST.

Kérjük, hogy csak azok a diákok jöjjenek belépni a MELÓ-DIÁK Universitasba, akik találtak maguknak munkát és azt le is egyeztették  mentorukkal!


A beiratkozásnál eredeti példányban legyen nálad:

  • Személyi igazolvány
  • Lakcímkártya
  • Érvényes nappali tagozatos diákigazolvány
    • ha nincs, akkor ideiglenes diákigazolvány ÉS iskolalátogatási igazolást
    • passzív jogviszony esetén a jogviszony igazolás eredetiben, pecséttel ellátva – telefonon mutatott kép nem elegendő
  • Adókártya (adóazonosító jel miatt)
  • TAJ kártya, TAJ szám miatt (ha külföldi vagy kettős állampolgár vagy, akkor nem kötelező)

Amennyiben újfajta személyi igazolvánnyal rendelkezel amibe már beépítették az adóazonosító jeledet és a TAJ számodat, akkor hozz magaddal papír alapú igazolást a TAJ számodról és az adóazonosító jeledről.

Továbbá legyen nálad:

  • Bankszámlaszámod (ide utaljuk a fizetésedet)

A 3000 Ft szövetkezeti részjegy levonása az első fizetésből történik, azt belépéskor sem mód, sem szükség nincs befizetni.

Beiratkozás lépései:

  1. regisztráció a honlapon
  2. munkavállalási és önéletrajzi adatok megadása (adóazonosító jel, TAJ szám, bankszámlaszám, lakcím...)
  3. menteni az adatokat (ha kiírja, hogy adminisztrátoraink felülvizsgálják az adataidat, akkor sikeresen regisztráltál)
  4. ha visszajelzést kaptál, hogy megkaptad a munkát, akkor gyere be személyesen az irodánkba, aláírni a papírokat (az irodánkban is van lehetőség a regisztrációra)

Bármilyen probléma, kérdés esetén keress minket nyugodtan.

---


FOR THE BUDAPEST OFFICE APPOINTMENT BOOKING IS NOT AVAILABLE! THANK YOU FOR UNDERSTANDING.

We would like to ask that only students who have found a job and arranged it with their mentor come to MELÓ-DIÁK Universitas for signing up!

You need to have an original copy with you when you come in for signing up:

  • Hungarian ID card or Passport
  • Address card (“Lakcímkártya”)
  • Valid full-time student ID card
    • If you don’t have it: a temporary student card AND certificate of school attendance is acceptable
    • In the case of a passive semester, original certificate of school attendance with a stamp must be presented – the image shown on the phone is not enough.
  • Tax card - showing tax identification number
  • Social Security Card (TAJ card) - showing your SS (TAJ) number (if you are a foreign citizen or citizen with dual nationality, it is NOT a must, only optional) - however if you have, please bring your Private Care and Company Care Health Insurance policy

 If you have a new type of Hungarian ID card that already includes your tax and SS number, bring a paper-based certificate of your SS number and tax identification number.

 You also need to have with you:

  • Your bank account number (where we will transfer your salary)

You no longer need to bring 3.000 HUF membership fee, as it will be deducted it from your first salary.

Steps of Enrollment:

  1. Registration on the website
  2. Providing employment and resume data (tax identification number, social security number, bank account number, Hungarian address...)
  3. Saving data (if our website says “our administrators will review your information”, it means you have successfully registered)
  4. If you get a feedback that you got the job, come to our office in person to sign the papers (it is also possible to do the registration in our office)

If you have any problems or questions, feel free to contact us.