LÉPJ VELÜNK KAPCSOLATBA
info@universitas.hu+36 20 905 2915Nézz be hozzánk!
1095 Budapest, Tinódi utca 9-11.NYITVATARTÁS
LEGFONTOSABB TUDNIVALÓK A DIÁKOK BEIRATKOZÁSÁRÓL
--- FOR ENGLISH VERSION PLEASE SCROLL DOWN! ---
IDŐPONT FOGLALÁSI LEHETŐSÉG A BUDAPESTI IRODA ESETÉBEN NEM ÉRHETŐ EL! KÖSZÖNJÜK A MEGÉRTÉST.
HA BÁRMILYEN PROBLÉMÁT TAPASZTALNÁL, ÍRJ A PANASZ@MELODIAK.HU CÍMRE, EZ KÖZVETLENÜL A VEZETŐKHÖZ VAN BEKÖTVE. KÖSZÖNJÜK!
IF YOU EXPERIENCE ANY PROBLEMS, WRITE TO PANASZ@MELODIAK.HU, THIS IS DIRECTLY CONNECTED TO THE MANAGERS. THANK YOU!
Kérjük, hogy csak azok a diákok jöjjenek belépni a MELÓ-DIÁK Universitasba, akik találtak maguknak munkát és azt le is egyeztették mentorukkal!
A beiratkozásnál eredeti példányban legyen nálad:
- Személyi igazolvány
- Lakcímkártya
- Érvényes nappali tagozatos diákigazolvány
- ha nincs, akkor ideiglenes diákigazolvány ÉS iskolalátogatási igazolást
- passzív jogviszony esetén a jogviszony igazolás eredetiben, pecséttel ellátva – telefonon mutatott kép nem elegendő
- Adókártya (adóazonosító jel miatt)
- TAJ kártya, TAJ szám miatt (ha külföldi vagy kettős állampolgár vagy, akkor nem kötelező)
Amennyiben újfajta személyi igazolvánnyal rendelkezel amibe már beépítették az adóazonosító jeledet és a TAJ számodat, akkor hozz magaddal papír alapú igazolást a TAJ számodról és az adóazonosító jeledről.
Továbbá legyen nálad:
- Bankszámlaszámod (ide utaljuk a fizetésedet)
A 3000 Ft szövetkezeti részjegy levonása az első fizetésből történik, azt belépéskor sem mód, sem szükség nincs befizetni.
Beiratkozás lépései:
- regisztráció a honlapon
- munkavállalási és önéletrajzi adatok megadása (adóazonosító jel, TAJ szám, bankszámlaszám, lakcím...)
- menteni az adatokat (ha kiírja, hogy adminisztrátoraink felülvizsgálják az adataidat, akkor sikeresen regisztráltál)
- ha visszajelzést kaptál, hogy megkaptad a munkát, akkor gyere be személyesen az irodánkba, aláírni a papírokat (az irodánkban is van lehetőség a regisztrációra)
Bármilyen probléma, kérdés esetén keress minket nyugodtan.
Hosszabbításra online lehetőség:
E-mailt kell küldened a tagsaghosszabbitas@melodiak.hu címre arról az e-mail címről, amellyel tagságod van a rendszerünkben! Tehát ha (már) nem létező e-mail címmel regisztráltál, vagy többféle regisztrációd is van is bent és nem a helyes mail címed van a tagságodhoz rendelve, akkor előbb kérned kell ennek megváltoztatását.
Az e-mailben el kell küldened a diákigazolványod mindkét oldalát, és az alábbi szövegezést, behelyettesítve a szükséges helyeken a saját adataiddal:
„Tisztelt MELÓ-DIÁK Universitas Iskolaszövetkezet!
Alulírott …… (név, születési dátum, anyja neve) ezúton nyilatkozom, hogy a MELÓ-DIÁK Universitas Iskolaszövetkezettel fennálló tagságomat szeretném meghosszabbítani. Nappali tagozatos hallgatói jogviszonyom meglétének igazolása érdekében jelen levelemhez csatolom a diákigazolványomról készült fényképeket.
Üdvözlettel:”
A recepció kettő munkanapon belül feldolgozza a kérésed.
---
FOR THE BUDAPEST OFFICE APPOINTMENT BOOKING IS NOT AVAILABLE! THANK YOU FOR UNDERSTANDING.
We would like to ask that only students who have found a job and arranged it with their mentor come to MELÓ-DIÁK Universitas for signing up!
You need to have an original copy with you when you come in for signing up:
- Hungarian ID card or Passport
- Address card (“Lakcímkártya”)
- Valid full-time student ID card
- If you don’t have it: a temporary student card AND certificate of school attendance is acceptable
- In the case of a passive semester, original certificate of school attendance with a stamp must be presented – the image shown on the phone is not enough.
- Tax card - showing tax identification number
- Social Security Card (TAJ card) - showing your SS (TAJ) number (if you are a foreign citizen or citizen with dual nationality, it is NOT a must, only optional) - however if you have, please bring your Private Care and Company Care Health Insurance policy
- Valid residence permit - please be aware, that your membership can't be valid further then your residence permit
If you have a new type of Hungarian ID card that already includes your tax and SS number, bring a paper-based certificate of your SS number and tax identification number.
You also need to have with you:
- Your bank account number (where we will transfer your salary)
You no longer need to bring 3.000 HUF membership fee, as it will be deducted it from your first salary.
Steps of Enrollment:
- Registration on the website
- Providing employment and resume data (tax identification number, social security number, bank account number, Hungarian address...)
- Saving data (if our website says “our administrators will review your information”, it means you have successfully registered)
- If you get a feedback that you got the job, come to our office in person to sign the papers (it is also possible to do the registration in our office)
Online prolongation
We have come up with a solution, so you do not have to come to the office in person for short-term membership extension.
Please send the text below to our special email address designated for extending memberships (and please attach pictures of both sides of your student cards, your residence permit and your tax card): tagsaghosszabbitas@melodiak.hu
“Dear MELÓ-DIÁK Universitas School Association!
Undersigned ….(name, date of birth, mother’s name) I hereby declare that I would like to extend my membership with MELÓ-DIÁK Universitas School Association. In order to prove that I am a full-time student, I am attaching the photos of my student ID to this letter.
Best regards:”
Reception will reply you in two business days.
If you have any problems or questions, feel free to contact us.