A koronavírus miatt hozott intézkedések egyike, hogy már online is rendezheted legtöbb Meló-Diákos ügyedet. Akár személyes, akár online ügyintézéshez foglalj időpontot és kerüld el a sorban állást.

Az iroda kiválasztásához és időpontfoglaláshoz kattints ide.

Meló - Diák Cegléd

Lépj velünk kapcsolatba

cegled@melodiak.hu+36 30 383 4284
időpontfoglalás

Az időpontfoglaláshoz be kell jelentkezned

Nyitvatartás

H
08:00
-
16:30
K
08:00
-
16:30
SZ
08:00
-
16:30
CS
08:00
-
16:30
P
08:00
-
16:30

Legfontosabb tudnivalók a diákok beiratkozásáról

Beiratkozás lépései:

  1. Regisztráció a honlapon
  2. Munkavállalási és önéletrajzi adatok megadása (adószám, TAJ szám, bankszámlaszám, lakcím, stb. Fontos, hogy minden ki legyen töltve.)
  3. Menteni az adatokat (ha kiírja, hogy adminisztrátoraink felülvizsgálják az adataidat, akkor sikeresen regisztráltál)
  4. Gyere be személyesen az irodánkba, aláírni a papírokat (az irodánkban is van lehetőség a regisztrációra)

A beiratkozáshoz hozd magaddal:

  • diákigazolványt (érvényes matricával)
  • iskolalátogatási igazolást vagy jogviszony igazolást
  • személyi igazolványt
  • lakcímkártyát
  • adószámot
  • TAJ számot (ha külföldi vagy kettős állampolgár vagy, akkor nem kötelező)
  • bankszámlaszámot (ide utaljuk a fizetésedet, erről szükségünk vagy egy számlakivonatra, a szerződés másolatára, vagy egyéb hivatalos dokumentumra)
  • 3000Ft-ot (a részjegy megváltásához 2000Ft, ha kilépsz, visszautaljuk a számládra és 1000Ft működési hozzájárulás)