Irodai asszisztensi munka a Fővám tér mellett az ITL-nél 1900Ft/h

Irodai asszisztensi munka a Fővám tér mellett 1900Ft/h

Az ITL Group Kft. 26 éve alapított és azóta is folyamatosan fejlődő számviteli, pénzügyi és üzleti tanácsadó cég. Belvárosi, nemzetközi (elsősorban olasz) ügyfélkörrel rendelkező irodánkba keressük leendő kollégánkat az alábbi munkakörbe: Irodai Asszisztens

Amit kínálunk:

  • • Nemzetközi és családias környezet;
  • • Változatos ügyfélkör és feladatok;
  • • Korszerű irodai környezet, kellemes munkahelyi légkör;
  • • Váci utcai iroda, közel a Fővám térhez;
  • • Tanulási és fejlődési lehetőség;
  • • Rész- és teljesmunkaidős munkavégzés is lehetséges.

Főbb feladatok:

  • A bérszámfejtő csapatunkba keresünk asszisztenst.
  • leírás, feladatok:
  • postázás
  • szkennelés (ami postán érkezik szkennelje be)
  • aláíratás, pecsételés
  • kilépő iratok rendben tartása és intézése (nyomtatás, aláírás-pecsét, posta, tértivevények szkennelése, iratanyag lefűzése)
  • Külföldi állampolgárok munkavállalási engedélyeivel kapcsolatos ügyintézés
  • Bevándorlási hivatalban személyesen történő ügyintézés
  • Ügyfél irat anyagának kezelése: (M30, előző munkahelyi adatlap stb., Tb kiskönyvek, papír alapon, továbbá virtuálisan (munkába járás költségtérítés nyil., tb kiskönyv Excel, hozott adat Excel, belépő))
  • Belépők felrögzítése + T1041
  • TMUNK nyomtatvány rögzítése/kitöltése és beküldése
  • Munkáltatói igazolások kitöltése
  • Ügyfélkapu (főként egy nagy ügyfélesetében) kezelése (pl.: Szocho/Adó kedvezmények rögzítése, Nyugták letöltése)
  • Adatrögzítés a programban (TRAVEL, parkolás rögzítése, post payroll riportok)
  • levelezést figyelje (angol!) és írja meg hogy a levél melyik munkavállalóra vonatkozik (mindig ID-t használja)
  • PY-ból a változásokat rögzítse a rendszerbe
  • Tb tasakok rendben tartása, kolléganőnek segíteni az adminisztrációban
  • Angol nyelvtudás fontos, főleg írásban fogod használni.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Okos, felelősségteljes, precíz
  • Kedves, segítőkész személyiség;
  • Nem kell hozzá feltétlenül szakmai tapasztalat, betanítanak a feladatokra!

Előnyt jelent:

  • Pénzügy, számvitel, tb ügyintéző érdeklődés, vagy folyamatban lévő tanulmányok segíthetnek és így szakirányú tapasztalatot is szerezhetsz majd :)

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol középszinten, főleg írásban kell használni

Munkavégzés helye:

  • Budapest Váci Utca 81., Center Irodaház. (Fővám tér mellett)

Munkavégzés időpontja:

  • H-P 9-17h között, napi 4 órában

Bérezés:

  • 1900Ft/h

Jelentkezés fényképes önéletrajzzal a dilingai.pal@melodiak.hu e-mail címen, a Tárgymezőbe írd, bele kérlek: ITL Irodai Asszisztens A jelentkezésednél írd meg, hogy mely napokon, milyen beosztással érsz rá dolgozni, továbbá mobil számodat is írd meg kérlek!

BRUTTÓ BÉR

1900 Ft/óra

VÁROS

Budapest

MUNKAIDŐ

H-P 9-17h között napi 4 órában

KAPCSOLAT

Dilingai Pál

dilingai.pal@melodiak.hu

IRODA

Meló-Diák Universitas

+36 20 905 2915

info@universitas.hu

1095 Budapest, Tinódi utca 9-11.

MUNKA KATEGÓRIA

  • Adminisztratív, irodai

gyakornoki, szakmai

nyelvtudást igénylő

délután is végezhető

#melodiak

#diakmunka

#Adminisztrativ #irodai

vagy regisztrálj egyszerűen