Irodai asszisztensi munka a Fővám tér mellett 1900Ft/h
Az ITL Group Kft. 26 éve alapított és azóta is folyamatosan fejlődő számviteli, pénzügyi és üzleti tanácsadó cég. Belvárosi, nemzetközi (elsősorban olasz) ügyfélkörrel rendelkező irodánkba keressük leendő kollégánkat az alábbi munkakörbe: Irodai Asszisztens
Amit kínálunk:
- • Nemzetközi és családias környezet;
- • Változatos ügyfélkör és feladatok;
- • Korszerű irodai környezet, kellemes munkahelyi légkör;
- • Váci utcai iroda, közel a Fővám térhez;
- • Tanulási és fejlődési lehetőség;
- • Rész- és teljesmunkaidős munkavégzés is lehetséges.
Főbb feladatok:
- A bérszámfejtő csapatunkba keresünk asszisztenst.
- leírás, feladatok:
- postázás
- szkennelés (ami postán érkezik szkennelje be)
- aláíratás, pecsételés
- kilépő iratok rendben tartása és intézése (nyomtatás, aláírás-pecsét, posta, tértivevények szkennelése, iratanyag lefűzése)
- Külföldi állampolgárok munkavállalási engedélyeivel kapcsolatos ügyintézés
- Bevándorlási hivatalban személyesen történő ügyintézés
- Ügyfél irat anyagának kezelése: (M30, előző munkahelyi adatlap stb., Tb kiskönyvek, papír alapon, továbbá virtuálisan (munkába járás költségtérítés nyil., tb kiskönyv Excel, hozott adat Excel, belépő))
- Belépők felrögzítése + T1041
- TMUNK nyomtatvány rögzítése/kitöltése és beküldése
- Munkáltatói igazolások kitöltése
- Ügyfélkapu (főként egy nagy ügyfélesetében) kezelése (pl.: Szocho/Adó kedvezmények rögzítése, Nyugták letöltése)
- Adatrögzítés a programban (TRAVEL, parkolás rögzítése, post payroll riportok)
- levelezést figyelje (angol!) és írja meg hogy a levél melyik munkavállalóra vonatkozik (mindig ID-t használja)
- PY-ból a változásokat rögzítse a rendszerbe
- Tb tasakok rendben tartása, kolléganőnek segíteni az adminisztrációban
- Angol nyelvtudás fontos, főleg írásban fogod használni.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Okos, felelősségteljes, precíz
- Kedves, segítőkész személyiség;
- Nem kell hozzá feltétlenül szakmai tapasztalat, betanítanak a feladatokra!
Előnyt jelent:
- Pénzügy, számvitel, tb ügyintéző érdeklődés, vagy folyamatban lévő tanulmányok segíthetnek és így szakirányú tapasztalatot is szerezhetsz majd :)
Szükséges nyelvtudás:
- Angol középszinten, főleg írásban kell használni
Munkavégzés helye:
- Budapest Váci Utca 81., Center Irodaház. (Fővám tér mellett)
Munkavégzés időpontja:
- H-P 9-17h között, napi 4 órában
Jelentkezés fényképes önéletrajzzal a dilingai.pal@melodiak.hu e-mail címen, a Tárgymezőbe írd, bele kérlek: ITL Irodai Asszisztens
A jelentkezésednél írd meg, hogy mely napokon, milyen beosztással érsz rá dolgozni, továbbá mobil számodat is írd meg kérlek!