Irodai asszisztens (heti 25 órában)

Európa leggyorsabban növekvő tech cége keresi beugrós irodai asszisztensét! Az év végi/év eleji hajtás könnyebb átvészelése érdekében szeretnénk bővíteni a csapatunkat, egy olyan emberrel, aki szeret pörögni és problémákat megoldani, nagyon jól kommunikál, szívesen vállal magára feladatokat, melyeket magas színvonalon szállít. A megbízás 3 hónapra szól.

Amit kínálunk:

  • ● egy Super(charge) csapat
  • ● minden nap friss gyümölcs
  • ● kávé és tea, hogy menjen a munka :)
  • ● menő belvárosi iroda (Deák tér)
  • ● rugalmas időbeosztás

Főbb feladatok:

  • ● az iroda napi működésének támogatása (közös terek rendbentartása, konyhák
  • felszereltségének ellenőrzése, etc..)
  • ● postára járás, futárokkal való kapcsolattartás, csomagkövetés
  • ● adminisztratív folyamatok támogatása: szkennelés, nyomtatás, pecsételés, aláíratás
  • ● leltári folyamatokban való besegítés
  • ● karácsonyi ajándékok összekészítése, logisztika segítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • ● kiemelkedő szervezőképességgel rendelkezel
  • ● könnyen megtalálod a közös hangot az emberekkel
  • ● mindig a megoldásra koncentrálsz, nem a problémát látod
  • ● szereted rendszerezni dokumentumaidat
  • ● következetes vagy a fájlok és mappák elnevezése kapcsán
  • ● magabiztos felhasználója vagy az Excelnek/Google Sheetsnek
  • ● (közepesen) jól beszélsz angolul
  • ● rendelkezel hallgatói jogviszonnyal

Szükséges nyelvtudás:

  • angol

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Munkavégzés időpontja:

  • heti 25 óra

Bérezés:

  • Bruttó 1765 Ft

Ha érdekel a munka, küldd el az önéltrajzod a mile.dora@melodiak.hu email címre SUPERCHARGE tárggyal.

BRUTTÓ BÉR

1765 Ft

VÁROS

Budapest

MUNKAIDŐ

heti 25 óra

KAPCSOLAT

Mile Dóra

mile.dora@melodiak.hu

IRODA

Meló-Diák Universitas

+36 1 217 6426

info@universitas.hu

1095 Budapest, Tinódi utca 9-11.

MUNKA KATEGÓRIA

  • Adminisztratív, irodai

#melodiak

#diakmunka

#Adminisztrativ #irodai

vagy regisztrálj egyszerűen