Irodai asszisztens részmunkaidőben
Irodai asszisztensi munka Szeged belvárosában IT-s cégnél, nívós környezetben. Rugalmas munkaidőben hétköznapokon heti 20-25 órában.
Amit kínálunk:
- nívós irodai környezetben, hosszútávú munkalehetőség
Főbb feladatok:
- Irodai asszisztensi munka Szeged belvárosában IT-s cégnél, nívós környezetben. Rugalmas munkaidőben hétköznapokon heti 20-25 órában.
- • A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása
- • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
- • Postai küldemények feladása - átvétele (erre szolgáló iktatórendszer használata)
- • Kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel
- • Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése
- • Pénzügyi nyilvántartások vezetése, bejövő és kimenő számlák egyeztetése ha szükséges ( egyenlegközlők, pénzügy levelek, kamatközlők egyeztetése)
- • Havi számlázási feladatok, állandó szerződésállomány karbantartása
- • A könyvelési anyag előkészítése
- • Vezetői kontrolling segítése segédtáblákkal, kimutatásokkal
- • Házipénztár kezelése
- • Banki ügyintézés, szükség esetén pénzváltás,
- • Új vagy lemondott biztosítások-, kárigények-, biztosítási feltételek nyomon követése
- • Szerződésekkel, számlákkal kapcsolatos feladatok intézése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- pontosság, precizitás, megbízhatóság
Előnyt jelent:
- Közigazgatási irányú tanulmány előnyt jelent
Munkavégzés időpontja:
- heti 20-25 óra, rugalmasan
Jelentkezni a kornya.jozsef@melodiak.hu címre lehet fényképes önéletrajzzal!
BRUTTÓ BÉR
1150 Ft/óra
VÁROS
MUNKAIDŐ
KAPCSOLAT
Kornya József
kornya.jozsef@melodiak.hu
IRODA
MUNKA KATEGÓRIA
- Informatikai, mérnöki, műszaki
#melodiak
#diakmunka
#Informatikai #mernoki #muszaki