HR Adminisztrátort keresünk!

Multinacionális partnerünkhöz keresünk HR adminisztrátort Március 27 – Május 5 időtartamra.

Főbb feladatok:

  • A HR adminisztrátori szerepben feladatod a HR osztály részére nyújtott adminisztratív segítség lesz, illetve a pontos adminisztrációs támogatással a HR funkciók fejlesztésének folyamatos segítése. A HR adminisztrátornak a cég szükségletei szerint más feladatokat is el kell látnia. Ez a munkaköri leírás nem a munkaköri tevékenységek kimerítő felsorolása, hanem a fő felelősségi körök meghatározása. Minden szükséges változás megbeszélés és megegyezés tárgyát képzik, melyek a munka leírásával kapcsolatosak.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • -A HR osztály munkájának segítése.
  • -Az vállalati személyzeti rendszer (EMA) nyilvántartásának naprakész állapotban tartása, belső képzési eredmények frissítése különböző HR platformokon.
  • -Nagyfokú pontosság és figyelem a részletekre, kiváló szervezési és kommunikációs készség.
  • -Kezdeményezési készség, terhelhetőség.
  • -Módszeresség és rendszerorientáltság.
  • -Csapatjátékos.
  • -Képesség arra, hogy nyomás alatt dolgozz, jó időmenedzsmenttel.
  • -Hatékony adminisztrációs képességek.
  • -Rugalmas munkaidő.

Munkavégzés helye:

  • Debrecen

Jelentkezni fényképpel ellátott önéletrajz kíséretében tudtok!

BRUTTÓ BÉR

1350 Ft/óra

VÁROS

Debrecen

MUNKAIDŐ

Heti 20 óra vállalása szükséges.

KAPCSOLAT

Kurencs Sándor

06303457721

kurencs.sandor@melodiak.hu

IRODA

Meló-Diák Debrecen

+36 52 430 738

debrecen@melodiak.hu

4025 Debrecen, Széchenyi utca 48.

MUNKA KATEGÓRIA

  • Adminisztratív, irodai

#melodiak

#diakmunka

#Adminisztrativ #irodai

vagy regisztrálj egyszerűen