Multinacionális partnerünkhöz keresünk HR adminisztrátort Március 27 – Május 5 időtartamra.
Főbb feladatok:
A HR adminisztrátori szerepben feladatod a HR osztály részére nyújtott adminisztratív segítség lesz, illetve a pontos adminisztrációs támogatással a HR funkciók fejlesztésének folyamatos segítése. A HR adminisztrátornak a cég szükségletei szerint más feladatokat is el kell látnia. Ez a munkaköri leírás nem a munkaköri tevékenységek kimerítő felsorolása, hanem a fő felelősségi körök meghatározása. Minden szükséges változás megbeszélés és megegyezés tárgyát képzik, melyek a munka leírásával kapcsolatosak.
Az álláshoz tartozó elvárások:
-A HR osztály munkájának segítése.
-Az vállalati személyzeti rendszer (EMA) nyilvántartásának naprakész állapotban tartása, belső képzési eredmények frissítése különböző HR platformokon.
-Nagyfokú pontosság és figyelem a részletekre, kiváló szervezési és kommunikációs készség.
-Kezdeményezési készség, terhelhetőség.
-Módszeresség és rendszerorientáltság.
-Csapatjátékos.
-Képesség arra, hogy nyomás alatt dolgozz, jó időmenedzsmenttel.
-Hatékony adminisztrációs képességek.
-Rugalmas munkaidő.
Munkavégzés helye:
Debrecen
Jelentkezni fényképpel ellátott önéletrajz kíséretében tudtok!