Back office support és irodai adminisztráció munkára keresek diákot!

Back office support és irodai adminisztráció munkára keresek diákot!

Főbb feladatok:

  • Telefonos kapcsolattartás a megbízó cégekkel, nagykövetségekkel,
  • tulajdonosokkal és partnercégekkel
  • Napi adminisztrációs feladatok ellátása, fordítás, levelezés
  • Elektronikus dokumentum-, és adatbázis kezelés, beleértve az ingatlanok
  • online portfóliójának kezelését, szerkesztését is.
  • Ajánlatkészítés ügyfelek részére

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban, tárgyalóképes angol
  • nyelvtudás (további nyelv ismerete előny),
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office programcsomag),
  • Precíz, önálló munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • Proaktivitás, önálló munkavégzés, pontosság, talpraesettség.

Szükséges nyelvtudás:

  • angol

Munkavégzés helye:

  • Budapest, 12.kerület

Munkavégzés időpontja:

  • hétköznap 8:00 és 18:00 között rugalmasan, heti kb 20órában

Bérezés:

  • 1800 Ft/óra

Jelentkezni a mile.dora@melodiak.hu email címen tudsz, fényképes önéletrajzzal, a jelentkezés tárgya IRODA12 legyen.

BRUTTÓ BÉR

1800 Ft/óra

VÁROS

Budapest

MUNKAIDŐ

heti 20 óra

KAPCSOLAT

Mile Dóra

mile.dora@melodiak.hu

IRODA

Meló-Diák Universitas

+36 20 905 2915

info@universitas.hu

1095 Budapest, Tinódi utca 9-11.

MUNKA KATEGÓRIA

  • Adminisztratív, irodai

#melodiak

#diakmunka

#Adminisztrativ #irodai

vagy regisztrálj egyszerűen