A digitális marketing egy gyorsan fejlődő szakterület, ennek fényében a vállalatok azokat a jelentkezőket részesítik előnyben, akik fel tudnak mutatni néhány digitális skillt, hamar belerázódnak munkakörükbe és képesek önmaguk is gyorsan fejlődni.
Összeszedtünk nektek hat olyan készséget, melyek által sokkal vonzóbbnak fog tűnni az önéletrajzotok és nagyobb eséllyel hívnak majd el személyes interjúra is.
Szövegírás
Úgy érzed, hogy képes vagy meggyőzni és elkötelezni az olvasókat? Nagyszerű! Mindegy, hogy belső kommunikációról van szó, vagy közösségi médiára kell postolni, esetleg blogbejegyzést kell írnod: az, hogy képes vagy hatékonyan kommunikálni igazán fontos és „vonzó” készség!
Social media management
Kitűnően elboldogulsz a közösségi média világában? Van már tapasztalatod oldalak kezelésében? Mindenképp tüntesd fel önéletrajzodban, ha van referencia munkád, vagy, hogy képben vagy az aktuális social media trendekkel!
SEO (Keresőoptimalizálás)
Te is mindig az első néhány találatra kattintasz, ha keresel valamit az interneten, igaz? Igaz! Nagy meló ám oda felkerülni! Tudod, hogy kell? Addig nem nyugszol amíg fel nem tornászod egy oldal organikus elérését? Esetleg kulcsszó mágus vagy? A cégek imádni fognak! Hogy miért? Tekints vissza az első mondatra!
Grafikus készségek
A túlkommunikált társadalomban kiemelkedő fontossággal bír, hogy a készített tartalom esztétikus és figyelemfelkeltő legyen. Ha képes vagy hatásos, kreatív tartalmakat létrehozni és tudod mi fán terem a Photoshop, vagy az Illustrator mindenképp érdemes megemlítened ezt a skilljeid között.
Analitika
Ahhoz, hogy egy cég fejlődni tudjon, szükséges tisztában lennie az elért eredményeivel, hogy lássa, mik azok a területek, amiket kicsit máshogy kéne megközelítenie. Vagy épp ellenkezőleg, mik azok, amelyekben kiemelkedően jól teljesít. Mindezen információhoz sok adatelemzésre és statisztika áttekintésre van szükség. Excel volt a jeled oviban? Ott a helye az önéletrajzodban!
E-mail marketing
Legegyszerűbben e-mailen keresztül lehet kommunikálni a fogyasztókkal. Ezzel ellenben ez a legnehezebb módja is egyszerre, hisz a többség, eltekintve attól, hogy fel van iratkozva a levelező listánkra, nem kedveli a hírleveleket. Meg se nyitja őket. Hogy miért? Mert unalmasak. Ám egy hírlevélnek nem kell kötelezően unalmasnak lennie, sőt! Ha a megfelelő kontextusban helyezed el üzeneted, esztétikus megjelenést kölcsönzöl neki, és sikerült megtalálni a közös hangot, nyert ügyed van! Úgy érzed, hogy a hírleveled nem kötne ki a kukában, hanem még várnák is a következőt? Ez egy olyan skill ami által tuti nagyobb eséllyel lecsapnak rád!
Még nincs munkád? Esetleg rendelkezel a fenti készségek legalább egyikével és gyakorlati helyet keresel? Nézd meg gyakornoki munkalehetőségeinket! Mással foglalkoznál? Nézd meg teljes diákmunka kínálatunkat!